top of page

After school activities

عام·105 أعضاء

((STREAMING!)) Molde mot KÍ Klaksvík på nett 15 august 2023

MOLDE-HELT: Vegard Forren rakk å legge bak seg en innholdsrik karriere som Molde-spiller. Også på banen er KÍ Klaksvík Molde-inspirert. [[[SE PÅ NETTET###] ...

[SE] Molde mot KÍ Klaksvík på nett 15/08/2023 Molde spiller returkamp mot «norske» KÍ Klaksvik fra Færøyene i 3. kvalifiseringsrunde. KÍ vant 2-1 i første kamp. Kommentator: Vegard Aulstad

Klaksvík kom lynrask fremover på en kontring, som Arni Frederiksberg fikk æren av å avslutte med et nydelig skudd opp i nettaket. Sammen med de rundt 1000 tilreisende supporterne gikk bortelaget av skaftet i feiringen. – De sjokkerer her, kommenterte Husvik. Les ogsåNi norske i kamp om lukrativ plass i Europa: – Helt surrealistisk Men sensasjonslaget kom raskt ned på jorden. Snaue 10 minutter senere bestemte Tobias Sana seg for å brenne til fra rundt tjue meter, og i en nydelig bue føyk ballen i nettet – utligningen var et faktum. Den første omgangen var av det jevnspilte slaget, der BK Häcken hadde mest ball, men 1-1 var fasit etter de første 45. minuttene i Sverige. Straffet av tidligere Vålerenga-profilTil kontrast fra den første omgangen, var det Häcken som fikk nettsus tidlig i den andre.

(se direkte<<<<) Molde mot KÍ Klaksvík på tv 15 august 2023 (se direkte<<<<) Molde mot KÍ Klaksvík på tv 15 august 2023 NEDTUR: Molde kom til kort mot miniputten Klaksvik. SLÅTT:

(((STREAMING<<<<))) Molde KÍ Klaksvík på nett 15 august 2023 (STREAMING<<<<))) Molde KÍ Klaksvík på nett 15 august 2023 [tv] KÍ mot Molde på nett 08/08/2023 runde20:45V sport 1Fotbrunde20:45V

[FOTBALL>] KÍ mot Molde på tv 8 august 2023 Foto: Privat Ras Surrealistisk opplevelseNylig ledet moldenseren Klaksvik til en sensasjonell seier borte mot Ferencváros og dermed lever også Champions

[i dag-] KÍ mot Molde på online 8 august 2023 - Vermont FBLA Klaksvik vs Molde Prediction, Odds & Betting Tips | 08/08/2023 | Champions LeagueKÍ Aug 08 18:45 GMT Molde Date: 08/08/2023 Competition:

Utrolig heading reddet Sandefjord-poeng: - Villeste jeg har settSandefjord havnet i trøbbel like før slutt, men langt inne på overtid reddet Alexander Ruud Tveter ett poeng for hjemmelaget. HVA SKJEDDE? Alexander Ruud Tveter vartet opp med en spektakulær heading helt på tampen av kampen. Foto: Beate Oma Dahle / NTB 12. aug 2023 17:53 Sist oppdatert 2 dager siden. Sandefjord – Molde 2-2 (1-0)På stillingen 1-1 og åtte minutter før slutt tok Molde-trener Erling Moe grep for å jakte ny scoring. Inn fra benken kom Magnus Wolff Eikrem og Martin Linnes som ble hvilt før tirsdagens kamp mot Kí Klaksvík, og duoen brukte ikke lang tid før scoringen satt. – Når du har pur kvalitet på benken kan du bytte deg til ledelse, sier TV 2s kommentator Espen Ween.

– Du kan enten finne på unnskyldninger eller se på deg selv. Jeg synes vi er lite smart med ballen når vi har den, mister den for mye, blir for vill og bringer det litt på oss selv, dessverre. SKUFFET: Erling Moes menn klarte ikke å holde på ledelsen, og drar hjem til Molde med kun ett poeng. Foto: Beate Oma Dahle / NTB Farlig frempåMolde gjorde hele sju bytter fra kampen mot Kí Klaksvík og i møtet med Sandefjord. Romsdalingene styrte store deler av første omgang, men også Sandefjord var farlig frempå. Etter halvtimen spilt slo Sander Risan Mørk ballen lavt inn fra høyre, men Gilbert Koomson sleivet og ballen trillet videre til en fri Franklin Daddys boy Nyenetue på fem meter.

Den hører hjemme på sirkus. Reprisen av scoringen viser at ballen traff toppen av hodet til 32-åringen. Selv har Sandefjord-spilleren dette å si om scoringen:– Jeg vet ikke hva som skjedde der egentlig. Jeg går i kropp og prøver å heade inn i feltet. Så jeg skjønte ikke så mye da den gikk i nettet, sier Ruud Tveter til TV 2. – Går du for mål? – Jeg skal innrømme at det var litt flyt, det der, fortsetter han. Lagkamerat Sander Moen Foss fikk ikke med seg spissens scoring. – Jeg skal være helt ærlig: jeg var helt ferdig. Jeg sto på midten og fikk ikke med meg noen ting. Men jeg hørte det var en klassestuss, sier han til TV 2. Molde-treneren var ikke særlig fornøyd med lagets prestasjon på tampen.

[SE DIREKTE] KÍ Klaksvík Molde på nett 8 august 2023 [SE DIREKTE] KÍ Klaksvík Molde på nett 8 august 2023 november 2016 [4]. Vegard Valgermo Forren (født 16. februar 1988) er en norsk fotballspiller

(se på tv###) KÍ mot Molde 08/08/2023 Magne Hoseth med ny Møter Molde Seieren betyr at KÍ Klaksvík møter Molde i den 3. [[[på nett*]+]] KÍ mot Molde på tv 2022 8 august 2023 ** Ant**

fartfylte minutter der 2-2 var fasit på resultattavlen, måtte det ekstraomganger til for å avgjøre hvem Molde møter i neste runde av Champions League-kvaliken. Les ogsåMolde slapp med skrekken – Champions League-håpet lever etter høydramatisk avslutning Häcken, som var gigantiske favoritter før oppgjøret, kjørte bortelaget innledningvis av første ekstraomgang og fikk raskt lønn for strevet. Mye rot inne i Klaksvík-feltet resulterte til slutt i at Ibrahim Sadiq satte inn 3-2 til svenskene. Noe man dog har lært så mange ganger den siste tiden, er at man aldri skal avskrive Hoseths gutter. Ut av ingenting sendte Klaksvík ballen inn i feltet på en corner, og plutselig sto det 3-3. Kampen store spiller Árni Frederiksberg scoret forøvrig sitt tredje for kvelden. – Herre min hatt. Dette eventyret tar aldri slutt, sa VG+ sin kommentator Helene Husvik. Ingen flere mål betydde at det måtte avgjøres på straffesparkkonkurranse.

[[[se på tv>>]]!!!!!] Molde KÍ på tv 15.08.2023 [se på tv>>]]!!!!!] Molde KÍ på tv 15.08.2023 (TV) Molde mot KÍ Klaksvík på nett 15 august 2023 Snart 9500 solgte til Molde -

22-åringen var ikke langt unna å sette ballen i mål, men klarte istedenfor å styre ballen rett i hendene til Moldes sisteskanse. Like etterpå mistet Moldes Magnus Grødem ballen på egen halvdel. Den snappet Risan Mørk opp, som prøvde seg på et frekt skudd fra lang distanse. Men skuddet ble stoppet av Karlstrøm som sto godt plassert i Molde-målet. – Erling Moe hopper opp og ned og klikker i vinkel i det Magnus mister den ballen, kommenterte TV 2s ekspert. VAR-straffeEtter 35 minutters spill gikk Sandefjord-leiren for et langt innkast. Ballen traff albuen til Anders Hagelskjær, som kom seg hakket høyere opp enn Moen Foss i 16-meteren.

[[[fotball@]]'''] Molde KÍ på nett 15 august 2023 - Britpac Vegard Forren mot Magnus Wolff Eikrem og Molde mot KÍ Klaksvík. Det var duket for «norsk» duell i tredje kvalifiseringsrunde til

نبذة

Welcome to the group! You can connect with other members, ge...

Members

bottom of page